مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس تیلور: برای اولین بار خنده یزدانی را دیدم محبی استقلال‌بیا نیست جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ تیر ۱۴۰۳) | پایان تلخ نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم
سرخط خبرها

دیاباته به ذوب هم نرسید| شیخ به دربی می‌رسد؟

  • کد خبر: ۵۲۸۹۱
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
دیاباته به ذوب هم نرسید| شیخ به دربی می‌رسد؟
شیخ دیاباته بازی با ذوب آهن را هم از دست داد تا احتمال غیبت او در بازی هفته هشتم مقابل پرسپولیس نیز قوت بگیرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی برحضور دیاباته در بازی با ذوب آهن شنیده می‌شد، این بازیکن در تمرین پیش از بازی با رقیب اصفهانی نتوانست درکار‌های تاکتیکی شرکت کند تا این بازی مهم را هم از دست بدهد.

دیاباته که خیلی دیر به تمرینات تاکتیکی اضافه شد و بخش اعظمی از زمان تمرین پیش فصل را از دست داد در جریان بازی‌های لیگ نیز با مصدومیت مواجه شد تا دقایق اندکی را برای استقلال درلیگ بیستم بازی کند. با توجه به اینکه شیخ بازی با ذوب را از دست داده و دربی نیز نزدیک است غیبت او دراین بازی مهم نیز به یک احتمال جدی تبدیل خواهد شد.

البته اگر دربی به دلیل یکسان شدن بازی‌های دو تیم عقب بیفتد شاید دیاباته برای حضور درترکیب استقلال شانس داشته باشد. سازمان لیگ قصد دارد بازی‌های پرسپولیس را هم تا قبل از دربی به عدد ۷ برساند تا دو تیم در هفته هشتم درشرایطی که بازی‌های یکسانی انجام داده اند، مقابل یکدیگر قرار بگیرند. سازمان لیگ هنوز زمانی را برای بازی سرخابی‌ها تعیین نکرده تا تعداد بازی‌های دو تیم یکسان شود.

احتمال می‌رود این دیدار مهم به دو هفته آتی موکول شود واستقلال تا آن زمان با تیمی بازی نکند. به هرحال این مسئله بیش از هربازیکنی به سود دیاباته است تا شاید در این بازی با گلزنی به ترکیب تیمش بازگردد و هفته‌های غیبت خود در ترکیب تیمش را جبران کند. دیاباته فصل پیش با اینکه بازی‌هایی را از دست داد، اما سرانجام با ۱۵ گل زده آقای گل لیگ برتر شد تا استقلال پس از سال‌های متمادی صاحب یک آقای گل شود. دراین فصل، اما دیاباته هنوز گلی به ثمر نرسانده و دیگر مهاجمان استقلال نیز شرایط آن جنان مناسبی ندارد و درجدول گلزنان دیده نمی‌شود. این درحالی است که منشاء در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->